Saturday, April 4, 2009

E-MAIL DETAIL

Salam,
Baru-baru ini, admin ada membaca beberapa ruangan komen di blog-blog alumni PERLU "Perjalanan". Ada cerita yang menarik perhatian admin berkaitan pengalaman seorang alumni ketika menjadi instruktur PERLU pada suatu masa dahulu. Namun, ada juga alumni yang menyatakan tidak semua nama alumni dipaparkan dalam Blog PERLU ini. Ini tidak bermaksud kami melupakan alumni yang first batch, atau yang lama-lama, cuma admin tidak mempunyai maklumat yang cukup untuk dipaparkan dalam blog ini atau pun kita tidak pernah berjumpa atau bersua-muka. Tak kenal maka tak cinta.
Jikalau sudi, bolehlah kiranya abang-abang dan kakak-kakak alumni PERLU emailkan detail seperti nama penuh, alamat rumah terkini, dan no. telefon ke perlu_uitm@yahoo.com untuk admin uploadkan ke dalam blog ini. Ini bukan sahaja bertujuan untuk blog ini semata-mata, tetapi sekiranya ada aktiviti atau program PERLU, bolehlah admin berhubung terus dengan para alumni semua untuk urusan jemputan.
Kerjasama dari semua amatlah admin hargai.
"HIDUP PERLU"
.

4 comments:

Stoner said...

sila tukar nombor telefon saya...nombor yang dipaparkan tidak lagi digunakan...dan sila check emel perlu_uitm@yahoo dan jawab soalan say...tq

PERLU UiTM said...

harap maaf diatas ketidakupdate blog ini. email abang stone sudah pun admin jawab.

terma kasih.

hijau bumi Tuhan... said...

wah, famous kejap blog hamba, hehe...


salam perjalanan...

wegreentheearth said...

mana detail program2 yg akan dijalankan???
dengar2nya ade ghatering, scuba...
tak diuar2kan pun....